Forsiden / Foreningen / De gamle koryfæer / Benny B. Larsen

Benny B. Larsen

AKVARIEBLADET 1989:

Redaktøren 50 år

Benny B. Larsen, den ene af Akvariebladets to redaktører, fylder 50 år den 5. juli 1989.

Hvem kender ikke Benny B. Larsen, om ikke andet, så som forfatter til en hel del interessante akvariebøger, som han i fællesskab med F. Ingemann Hansen har glædet os med igennem årene.

Benny er vel nok Danmarks flittigste akvarist, ikke mindst på det organisatoriske område. Blandt mange ting kan foruden jobbet som ansvarshavende redaktør for Akvariebladet nævnes 10 år som aktiv og inspirerende formand for Dansk Chiclide Selskab, tidligere og nuværende formand for DAU’s kreds 1, og på det sidste initivtageren til og drivkraften i DAU’s meget succesfulde ideudvalg.

Københavns Akvarieforening, Akvariebladet, medredaktøren og, ja jeg tør vist godt sige alle danske akvarister ønsker Benny hjertelig til lykke med de 50 år. Vi håber, at vi i mange år endnu kan få glæde af hans ideer og virkelyst til gavn for den danske akvariehobby.